.
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Welcome, Guest. Please login or register.

Autor [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Wątek: Microsoft przyznaje, że przesadził z agresywną promocją Windows 10  (Przeczytany 148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Argail

  • Administrator
  • Ekspert
  • ********
  • Wiadomości: 4291
  • Thanked: 253 times
  • Ilość Plusów: 232
  • Płeć: Mężczyzna
  • Admin , też człowiek ;)
    • programyzafree

Cytuj
W trakcie rocznej promocji każdy posiadacz Windows 7 lub Windows 8 mógł za darmo zaktualizować swój system do Windows 10. Im bliżej końca oferty, tym Microsoft mocniej starał się promować swój system.

Doprowadziło to do wielu nachalnych sytuacji, w trakcie których niektórym użytkownikom system zainstalował się pomimo braku akceptacji. Teraz Chris Capossela z działu marketingu Microsoftu przyznaje, że część rozwiązań nie była do końca przemyślana.

Capossela wyjaśnia, że jego firma przesadziła z jednym elementem kampanii promocyjnej. Chodzi o zmianę działania charakterystycznego przycisku X, który od zawsze służył anulowaniu i zamykaniu okienek.

W przypadku ramki zachęcającej do aktualizacji naciśnięcie przycisku X oznaczało niejako zgodę na zainstalowanie systemu. Pliki instalacyjne Windows 10 były pobierane i przygotowywane w tle.

Capossela wspomina, że już kilka godzin po wydaniu felernej aktualizacji zrozumiał, że jego zespół posunął się za daleko. Tłumaczy również, że zmian nie można było tak po prostu cofnąć i sytuacja trwała przez dwa tygodnie, aż do wydania kolejnej łatki. Microsoft rzekomo wyciągnął z tego sporo wniosków.
źr - instalki.pl
"Spokojem można niepokoić."


VoodooShield Pro+Zemana AM